Regulamin świadczenia usług psychoterapeutycznych obowiązujący w serwisie Pozmiane.pl

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług psychoterapeutycznych drogą elektroniczną (online) oraz stacjonarnie w gabinecie, przez MC2 Magdalena Cieślak, prowadzącą działalność gospodarczą, z siedzibą przy ul. Pruszyńskiego 3, NIP: 5252074762, zwaną dalej Usługodawcą.
  2. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@pozmiane.pl.
  3. Korzystanie z usług psychoterapeutycznych oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

§2. Zakres i charakter usług

  1. Usługodawca świadczy usługi psychoterapeutyczne w formie sesji terapeutycznych:
    • jako spotkania stacjonarne w gabinecie pod adresem: Warszawa Bielany, ul. Żeromskiego 11/4,
    • i/lub jako spotkania online za pośrednictwem Internetu (wideorozmowa) przy użyciu platformy Google Meet.
  2. Sesja terapeutyczna to indywidualne spotkanie klienta z terapeutą, trwające 50 minut zegarowych. Celem sesji jest omówienie trudności zgłaszanych przez klienta, praca nad ustalonymi celami terapeutycznymi oraz wspieranie procesu zmiany i rozwoju psychicznego.
  3. Psychoterapia może obejmować: terapię indywidualną dorosłych/młodzieży, terapię par, konsultacje psychologiczne oraz inne formy zgodne z zakresem kompetencji terapeuty.
  4. Usługi nie mają charakteru interwencji kryzysowej ani nie zastępują pomocy psychiatrycznej.

§3. Rejestracja i rezerwacja sesji

  1. Rezerwacja sesji odbywa się za pośrednictwem:
    • formularza na stronie internetowej,
    • kontaktu telefonicznego lub mailowego.
  2. Potwierdzenie wizyty oznacza zawarcie umowy o świadczenie usługi psychoterapii.
  3. Klient/ka zobowiązany/a jest do podania prawdziwych i aktualnych danych w celu umożliwienia kontaktu i realizacji usługi.

§4. Płatności

  1. Usługi są odpłatne. Cennik usług dostępny jest na stronie internetowej https://pozmiane.pl/cennik/
  2. Płatność może być dokonana:
    • przelewem na wskazany rachunek bankowy,
    • za pośrednictwem systemu płatności online.
  3. Płatność za sesję online powinna być dokonana najpóźniej 24 godziny przed planowanym terminem.

§5. Zasady odwoływania wizyt

  1. Klient/ka ma prawo do bezkosztowego odwołania lub zmiany terminu wizyty najpóźniej na 48 godziny przed jej rozpoczęciem.
  2. W przypadku odwołania po tym terminie lub nieobecności bez uprzedzenia, usługa uznawana jest za zrealizowaną i nie przysługuje zwrot opłaty niezależnie od przyczyny nieobecności
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania sesji w wyjątkowych przypadkach losowych, z obowiązkiem zaproponowania nowego terminu.

§6. Zasady odpowiedzialności i bezpieczeństwa

  1. Usługodawca zobowiązuje się do zachowania najwyższych standardów etycznych, zgodnych z Kodeksem Etyki (https://www.sekcjapsychoterapii.pl/zasady-etyczne/kodeks-etyczny/).
  2. Wszelkie informacje przekazane podczas sesji objęte są tajemnicą zawodową.
  3. Usługi online realizowane są z zachowaniem zasad poufności i bezpieczeństwa technicznego. Klient zobowiązany jest również do zapewnienia sobie prywatności w miejscu, z którego korzysta podczas sesji online.
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne po stronie Klienta (np. brak Internetu, awarie sprzętu).

§7. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługodawca.
  2. Dane przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO wyłącznie w celach realizacji usług, prowadzenia dokumentacji terapeutycznej oraz kontaktu z Klientem/ką.
  3. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie [link].

§8. Zgłoszenia i uwagi

  1. Uwagi lub zgłoszenia dotyczące działania serwisu lub świadczonych usług można przesyłać drogą mailową na adres kontakt@pozmiane.pl.
  2. Każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone możliwie jak najszybciej, nie później niż w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.

§9. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
  2. Nowa treść regulaminu obowiązuje od momentu publikacji na stronie internetowej.
  3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz RODO.
  4. Regulamin wchodzi z dniem 1.06.2025.